بیست ویکمین شماره ویژه نامه تبلیغ به مناسبت ماه محرم ۱۴۳۷ منتشر شد

بیست و یکمین شماره ویژه نامه تبلیغ، به همت مدیریت فرهنگی – سیاسی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ماه محرم ۱۴۳۷منتشر شد.

این ویژه نامه که مخصوص طلاب و مبلغان حوزه های علمیه تهیه شده، شامل بخش‌های مختلفی از جمله «رهنمودهای مراجع عظام تقلید وعلما»،«ریشه های قرآنی استکبارستیزی»،«بررسی رابطه نهضت عاشورا با انقلاب اسلامی» ، «جهان اسلام و داعش»، «تشیع انگلیسی»، «بررسی نقاط مثبت و منفی شبکه های مجازی» و «بخش اخبار» است.

در بخش نخست این ویژه نامه، سخنان مقام معظم رهبری، رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما درخصوص ماه محرم و عاشورا و نیز مصاحبه‌ ای اختصاصی  با حضرت آیت الله یزدی منتشر شده است.

در بخش دوم به بررسی یکی از دغدغه ها و سفارشات اخیر مقام معظم رهبری یعنی استکبارستیزی پرداخته شده است. پرونده گروهک تروریستی داعش به عنوان یکی از مهمترین ابتلائات فعلی جهان اسلام در بخش سوم مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. «شیعه انگلیسی» عنوان بخش چهارم این ویژه نامه است که در آن به فعالیت های تخریبی و تفرقه افکنانه برخی جریانات افراطی اشاره شده است. جریاناتی که در راستای طرح های استکباری برای ضربه زدن به وحدت امت اسلام و نیز علیه سیاست های جمهوری اسلامی تلاش می کنند.     

 در بخش پنجم نیز گزارش مفصلی درخصوص شبکه های اجتماعی مجازی منتشر شده که امروزه مورد استقبال بخش های زیادی از مردم مخصوصا جوانان کشورمان قرار گرفته است. در این بخش ضمن معرفی و اشاره به نقاط مثبت و منفی این پدیده مدرن رسانه ای، پیشنهاداتی درخصوص استفاده بهینه از آن ارائه شده است.

در بخش آخر نیز اخباری از جهان اسلام ارائه شده است.

به امید آنکه این مجموعه، مورد استفاده مبلغان محترم جهت تشریح موضوعات مورد نظر برای مردم عزیز کشورمان قرار گیرد.

گفتنی است، بیست و یکمین شماره ویژه نامه تبلیغ جامعه مدرسین که در تیراژ هفت هزار نسخه منتشر شده است، جهت تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی، در اختیار مبلغان محترم حوزه های علمیه اعزامی به مناطق مختلف کشور قرار می گیرد.

همچنین علاقمندان می توانند نسخه الکترونیکی این ویژه نامه را از بخش دانلود فایل ها – زیر منوی ویژه نامه های تبلیغ در منوی اصلی پایگاه  اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دانلود نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *